Volvo Cars esittelee globaalin Sptifysuoratoistopalvelun uusissa malleissaan

8. kesäkuu 2016

Volvo on ensimmäinen autonvalmistaja, joka integroi erittäin suositun Spotifysuoratoistopalvelun globaalisti uusiin autoihinsa, alkaen uusista Volvo XC90-, S90- ja V90-malleista tänä keväänä. Asiasta tiedotettiin Mobile World Conference -tapahtumassa Barcelonassa.

Ruotsalainen autonvalmistaja on työskennellyt läheisesti suositun musiikin suoratoistopalvelun kanssa varmistaakseen luonnollisen ja tutun käyttöliittymän autoissa. Integrointi hyödyntää Spotifyn kehutuimpia ominaisuuksia ja käyttää suurta tablettimaista kosketusnäyttöä uusissa XC90-, S90- ja V90-malleissa. Musiikin suoratoistoon tien päällä ei siis tarvita erillistä älypuhelinta.

Luonnollinen integrointi
– Kaikki Spotifya käyttävät tietävät, kuinka erinomaisesta palvelusta on kyse – suosikkimusiikkisi on kuunneltavissa kaiken aikaa. Olemme erittäin ylpeitä ainutlaatuisesta mukautetusta Spotifykäyttöliittymästä, kertoo Volvon markkinointi-, myynti- ja asiakaspalvelujohtaja Björn Annwall.
Spotifyn käyttö edellyttää Premium-tilausta. 30 päivän koejakso on tarjolla palvelun uusille asiakkaille. Sovellus on Volvon omistajien käytettävissä kaikissa maissa, joissa Spotify on tarjolla.
– Voit yhä toistaa musiikkia Spotify-älypuhelinsovelluksesta autossasi tai käyttää sitten auton omaa sovellusta, joka sisältää kaikki suosikkisoittolistasi, -artistisi ja -albumisi. Spotify pystyy tarjoamaan erittäin korkealaatuista suoratoistoa, joten nyt on paras hetki ottaa kaikki irti Bowers & Wilkinsin audiojärjestelmästä uudessa XC90:ssä, S90:ssä tai V90:ssä, Björn Annwall jatkaa. Tällä hetkellä Spotify on käytettävissä Volvo -autoissa Bluetoothin tai Apple CarPlayn kautta.
Natiivisovellus uuden XC90-, S90- ja V90-mallin Sensus-käyttöliittymässä tarjoaa huomattavasti rikkaamman kokemuksen ja hakutoiminnon, joihin muut sovellukset eivät pysty. Volvon integroitu Spotify-sovellus sisältää arvostetun Spotify Connect -toiminnon, jonka avulla matkustajat voivat käyttää mobiililaitteita Spotify-autosovelluksen kaukosäätiminä ilman, että laitteita tarvitsee liittää autoon.

Katso video täältä

25.2.2016