Haemme kesätyöntekijöitä taloushallintoon

Haemme tulevaksi kesäksi kahta työntekijää kesätöihin taloushallintoon - ostoreskontranhoitajaa ja myyntireskontranhoitajaa 

Ostoreskontranhoitajan tehtävät koostuvat mm. ostolaskujen käsittelystä, laskujen tiliöinnistä, laskujen maksatuksesta, kirjanpidon avustavista tehtävistä ja täsmäytyksistä sekä ostoreskontran asiakaspalvelusta.

Myyntireskontranhoitajan tehtävät koostuvat mm. erilaisten maksusuoritusten käsittelystä, kassatositteiden kirjauksesta, luotonvalvonnasta, kirjanpidon täsmäytyksistä ja myyntilaskuihin liittyvistä selvityksistä. Lisäksi tehtävään kuuluu asiakasrekisterin ylläpitoa sekä ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden asiakaspalvelua.

Odotamme hakijalta soveltuvia kaupallisen alan opintoja (esim. kirjanpidon tai laskentatoimen pääaine) ja katsomme eduksi aikaisemman harjoittelun tai työkokemuksen taloushallinnon tehtävistä ja kaupalliselta alalta.

Tehtävässä menestyminen edellyttää oma-aloitteisuutta, reipasta asennetta, tarkkuutta ja hyvää tiimihenkeä. Arvostamme myös hyvää IT- ja järjestelmäosaamista (mm. tavallisimmat Office -ohjelmat). Haettava henkilö on lisäksi innokas oppimaan uutta ja omaa hyvät vuorovaikutustaidot.

Meillä henkilö pääsee työskentelemään Suomen suurimmalla Volvo -jälleenmyyjällä viihtyisissä toimistotiloissa. Tehtävässä on kuukausipalkka.

Lisätietoja tehtävistä antaa kirjanpitopäällikkö Mona Lindström arkisin klo 9-17 p. 040 716 5424.

Hakemus palkkatoiveineen ja ansioluettelo tulee lähettää Bilian henkilöstöpäällikkö Mirva Pirkkalaiselle ([email protected]) 30.4.2024 mennessä.

Toimi heti, sillä haastattelemme hyviä kandidaatteja jo hakuaikana.

Tervetuloa töihin Biliaan, Volvon kotiin!

Tutustu työnhakijoita koskevaan tietosuojaselosteeseen>